יום שלישי, 27 במאי 2014

חולצת פולו כחולצה מנצחת



כוכב פולו
כולנו רוצים להיות כוכבי פולו. לא חייבים לנהוג במכונית פולו כדי להתהדר בפולו. לא חייבים לגלות ארצות כדי לספר סיפורים כפולו. ואפילו אין צורך לזכות בתחרויות סוסים ובמשחקי פולו כדי לצאת מנצחים ולזכות במעמד מנצח של כוכבי פולו. חולצת פולו מאפשרת לנו להיראות ככוכבים, להתלבש ככוכבים ולהיתפס ככוכבים. חולצת פולו יכולה להיות הכוכב של הערב, והיא מלאת סגנון, יוקרה ואלגנטיות. חולצת פולו משדרת תדמית מנצחת, עם סגנון קלאסי מנצח.
כשאנחנו לובשים חולצת פולו, אנחנו יכולים להגיע רחוק, השמיים הם הגבול, בכל מערכות הבגדים ובכל מערכות הכוכבים.

חולצת פולו פה ושם
חולצת פולו מככבת בתצוגות האופנה ומסלולי הדוגמנות היוקרתיים. חולצת פולו מעוצבת על ידי מעצבי אופנה מן המעלה הראשונה וברשתות של בגדי גברים. חולצת פולו מתאימה למגרשי הגולף היוקרתיים, למועדונים נבחרים ולפגישות עסקים נינוחות, אבל היא איננה חולצה סנובית והיא גם יכולה להיות החולצה המתאימה בקלילות ובסטייל באירועים לא רשמיים ויומיומיים. הוורסטיליות של חולצת הפולו הופכת אותה לחולצה מנצחת.

יום ראשון, 25 במאי 2014

חולצות פולו הן פה כדי להישאר



מי הזיז את הפולו שלי.
חולצות פולו הן חולצות קלאסיות, אלגנטיות וגם מאוד סולידיות. הן חולצות שלא חולפות עם הרוח, לא משנה מה מזג האוויר ומה מצב הרוח, הן אינן חולפות עם הזמן ואינן מתחלפות באופנה הבאה. הן הן האופנה. הן עקביות ויעילות, נאות והחלטיות. חולצות פולו הן חולצות שאפשר לסמוך עליהן שיעשו את העבודה, שיעשו את הבגד ושיעשו את הסגנון ואת האופנה. חולצות פולו אינן בנות חלוף, הן כאן כדי להישאר, אך יחד עם זאת, חולצות פולו אינן עומדות במקום. חולצות פולו פתוחות לשינויים ומתאימות את עצמן למראה עדכני, חדיש ואופנתי. האופנה של חולצות פולו היא אופנה קבועה ובטוחה, אך חולצות פולו נעות ומשתנות ונשארות עדכניות ורעננות.

אני אתה והפולו
משחקי הפולו דורשים שיתוף פעולה בין הרוכבים בקבוצות לבין הסוסים, שקרוב לוודאי לא בחרו בעצמם לשחק. גם מרקו פולו לא יצא לבדו לגלות ארצות, או לספר עליהן סיפורים, שהיו או לא היו. חולצות פולו הן אומנם ייחודיות, אבל גם הן לרוב נלבשות בתוך קבוצות חברתיות מתואמות. כל קבוצה והפולו שלה.