יום ראשון, 28 ביוני 2015

גמישות של מכנסיים לגבר



מכנסיים לגבר ברמת הגזרה וברמת המגזר והמגדר
זה היה יום קיץ חם במיוחד. בראשי הקיץ עוד סירב להתחיל ונאחזתי בבגדי החורף כמה שרק יכולתי להשלות את עצמי, את מוחי, לבי וגופי. אך לא עוד, הקיץ הגיע והסירוב העיקש שלי להכיר בכך, רק חימם אותי עוד יותר בתוך בגדי החורף שהמשכתי ללבוש והתעקשתי להמשיך בלבישתם. נאלצתי לשלוף בגדי קיץ מהארון, שעוד לא היה ערוך לכך. שלפתי מכנסיים לגבר קצרים, שלא היו שלי. קיוויתי שאלה הם אכן מכנסיים לגבר, ושהקו הלא מתחייב שלהם, המתנפנף, משאיר אותם בכל זאת במראה הגברי של מכנסיים לגבר. קיוויתי שאותם מכנסיים לגבר כיום הם מספיק גמישים בכדי להיראות כאלה גם בקו מכנסיים שאינו מיושר, ברמת הגזרה וברמת המגזר, המגדרי.

מכנסיים לגבר לבילוי ערב מתנפנף
יצאתי לי לבילוי ערב על חוף ים עם חברים, כולם עם מכנסיים לגבר קייצים אשר מתאימים לחוף הים. מי עם מכנסיים לגבר משובצים, ומי עם מכנסיים לגבר בצבעים חלקים סטנדרטיים של כחול, אפור, שחור ולכל היותר ירוק. כאשר פניתי לחבר קרוב, לצד הגלים, ורציתי לשאול אם המכנסיים שלי נראים מספיק נכונים מגדרית, הוא קטע אותי באמצע השאלה, כולו מתפלא לשמוע על הגדרת המכנסיים ככאלה, אחרי שהוא היה למעשה בטוח שבאתי בכלל בחצאית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה